WhatsApp Web'e niçin bağlanamıyorum?

Uzman SühaN

Administrator
WhatsApp Web'e niçin bağlanamıyorum?
Bu, genellikle internet bağlantınız ya da telefon ayarlarınızla ilgili bir sorundan kaynaklanır.Telefonunuzdan WhatsApp mesajı gönderebildiğiniz zaman, WhatsApp Web'i kullanmayı tekrar deneyin. Eğer hala WhatsApp Web mesajı göndermek ve almakta sorun yaşıyorsanız, o zaman büyük ihtimalle bilgisayarınızda bir bağlantı sorunu vardır.



WhatsApp Web'deki oturumunuz telefonunuzdaki WhatsApp'ın bir uzantısıdır. WhatsApp Web, mesajlarınızı senkronize etmek için telefonunuza bağlanır, böylece her iki cihazda da tüm mesajlarınızı görebilirsiniz. WhatsApp Web kullanabilmenizin birinci koşulu akıllı telefonunuzda aktif bir WhatsApp hesabınız olmasıdır.


whatsapp.jpg








Eğer telefonunuzdan WhatsApp'a bağlanarak mesaj alıp gönderemiyorsanız, o zaman WhatsApp Web'i de kullanamazsınız. Telefonunuzda WhatsApp'ı açın ve bir mesaj göndermeyi deneyin. Eğer gönderemiyorsanız lütfen telefonunuza göre, bağlantı sorunlarını giderme adımlarını takip edin: Android | iPhone | Windows Phone | Nokia S40 | BlackBerry | Nokia S60 | BlackBerry 10



Lütfen bağlantınızı onarmak için aşağıdaki adımları deneyin:

Telefonunuzu yeniden başlatın (güç kapat, aç).

WhatsApp'ı en son sürümüne güncelleyin: İnternet sitemize'e gidin ve Şimdi İndir'e basın - indirme tamamlanınca, yüklemeyi başlatmak için dosyayı açın.

Uçak modunu açıp kapatın (Android Ayarları > Kablosuz & Ağ ayarları > More... > Uçak modu).

Verinin etkinleştirildiğine emin olun (Android Ayarları > Veri kullanımı > Hücresel veri).


Android Ayarları > Veri kullanımı > Menü Tuşu'na giderek Arka plan veri gönderimi'nin seçili olmadığından emin olun.


Wi-Fi'yı kapatıp tekrar açın (Android Ayarları > Wi-Fi).


Farklı bir Wi-Fi hotspot erişim noktasına bağlanmayı deneyin.


Wi-Fi'ya sık olarak bağlanıyorsanız Wi-Fi uyku ilkenizi kontrol edip, "Hiçbir zaman" veya "Şarjdayken hiçbir zaman" olarak ayarlandığına emin olun (Android Ayarlar > Wi-Fi > Menü Tuşu > Gelişmiş > Wi-Fi uyku ilkesi).


Wi-Fi Modeminizi yeniden başlatın.


Cep telefonu operatörünüzle iletişime geçip APN ayarlarınızın doğru olarak ayarlandığından emin olun.

Google mail e-postalarınızı zamanında alabildiğinizi doğrulayın.


WhatsApp'ı silip yeniden yükleyin (Dikkat: Bu, sohbet geçmişinizi siler. WhatsApp > Menü Tuşu > Ayarlar > Sohbetler ve aramalar > Sohbetleri yedekle veya Sohbet yedeği'ne giderek önceden manuel olarak yedekleme yaptığınıza emin olun.)

Android OS'u cihazınızı mevcut en son sürüme güncelleyin.


Eğer Wi-Fi ile bağlanabiliyor ama şebekenizden bağlanamıyorsanız (EDGE/2G/3G/4G) APN ayarlarınızı mobil operatörünüzle kontrol edin. WhatsApp'ı kullanabilmek için web-trafiği olmayan bağlantıları alıp gönderebiliyor olmanız gerekmektedir.

Platformlara özel bağlantı onarım yöntemleri için lütfen okuyun: iPhone | Windows Phone | Nokia S40 | BlackBerry | Nokia S60 | BlackBerry 10 Hoşçakalın
 
Geri
Üst