Okul Öncesi Eğitim Programı
günlük plan değerlendirme örnekleri okul öncesi günlük plan çizelgesi okul öncesi zaman çizelgesi değerlendirme örnekleri örneği
Okul Öncesi Eğitim Programı
GİRİŞ
I.BÖLÜM
TÜRK MİLLİ EĞİTİMİNİN GENEL AMAÇLARI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN AMAÇLARI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
II.BÖLÜM
36-72 AYLIK ÇOCUKLAR İÇİN OKUL ÖNCESİ
EĞİTİM PROGRAMI
1-Programın Tanıtımı
2-Programın Özellikleri
3-Programın Uygulamasıyla İlgili İlkeler
3.1-Çocuğun Tanınması
3.2-Eğitim Etkinliklerinin Plânlanması
3.3-Eğitim Ortamlarının Düzenlenmesi
3.4-Eğitim Materyallerinin Sağlanması
3.5-Eğitim Etkinliklerinin Uygulanması
3.6-Eğitimin Değerlendirilmesi
3.7-Ailenin Çocuğun Eğitimine Katılımının Sağlanması
4-Programın Uygulanmasıyla İlgili Açıklamalar
5- 36-72 Aylık Çocukların Gelişim Özellikleri
5.1-36-60 Aylık Çocukların Gelişim Özellikleri
-Pisikomotor Gelişim
-Özbakım Becerileri
-Sosyal – Duygusal Gelişim
-Bilişsel Gelişim
-Dil Gelişimi
5.2- 60-72 Aylık Çocukların Gelişim Özellikleri
-Pisikomotor Gelişim
-Özbakım Becerileri
-Sosyal – Duygusal Gelişim
-Bilişsel Gelişim
-Dil Gelişimi
III.BÖLÜM
36-72 AYLIK ÇOCUKLARIN EĞİTİMLERİ İÇİN BELİRLENEN HEDEFLER VE BU HEDEFLERE ULAŞMAK İÇİN KAZANILMASI BEKLENEN DAVRANIŞLAR
PSİKOMOTOR ALAN
BİLİŞSEL ALAN VE DİL ALANI
ÖZ BAKIM BECERİLERİ
IV.BÖLÜM
YILLIK VE GÜNLÜK PLÂNLAR
1-Yıllık Plân
2-Günlük Plân
-Kazanılması Beklenen Davranışlar
-Eğitim Durumu
-Değerlendirme
V.BÖLÜM
EKLER
EK-1 YILLIK PLÂN ÖRNEĞİ
EK-2 GÜNLÜK PLÂN ÖRNEKLERİ
EK-3 KAVRAMLAR LİSTESİ
EK-4 DAVRANIŞ DEĞERLENDİRME FORMU
EK-5 ZAMAN ÇİZELGESİ
EK-6 ÖZEL GÜNLER VE HAFTALAR LİSTESİ
EK-7 GELİŞİM RAPORU
Okul Öncesi Eğitim Proğramının ön hazırlık çalışmalarına katılanlar
yuvarehberim.com
Okul Öncesi Eğitim Programı
GİRİŞ
I.BÖLÜM
TÜRK MİLLİ EĞİTİMİNİN GENEL AMAÇLARI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN AMAÇLARI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
II.BÖLÜM
36-72 AYLIK ÇOCUKLAR İÇİN OKUL ÖNCESİ
EĞİTİM PROGRAMI
1-Programın Tanıtımı
2-Programın Özellikleri
3-Programın Uygulamasıyla İlgili İlkeler
3.1-Çocuğun Tanınması
3.2-Eğitim Etkinliklerinin Plânlanması
3.3-Eğitim Ortamlarının Düzenlenmesi
3.4-Eğitim Materyallerinin Sağlanması
3.5-Eğitim Etkinliklerinin Uygulanması
3.6-Eğitimin Değerlendirilmesi
3.7-Ailenin Çocuğun Eğitimine Katılımının Sağlanması
4-Programın Uygulanmasıyla İlgili Açıklamalar
5- 36-72 Aylık Çocukların Gelişim Özellikleri
5.1-36-60 Aylık Çocukların Gelişim Özellikleri
-Pisikomotor Gelişim
-Özbakım Becerileri
-Sosyal – Duygusal Gelişim
-Bilişsel Gelişim
-Dil Gelişimi
5.2- 60-72 Aylık Çocukların Gelişim Özellikleri
-Pisikomotor Gelişim
-Özbakım Becerileri
-Sosyal – Duygusal Gelişim
-Bilişsel Gelişim
-Dil Gelişimi
III.BÖLÜM
36-72 AYLIK ÇOCUKLARIN EĞİTİMLERİ İÇİN BELİRLENEN HEDEFLER VE BU HEDEFLERE ULAŞMAK İÇİN KAZANILMASI BEKLENEN DAVRANIŞLAR
PSİKOMOTOR ALAN
BİLİŞSEL ALAN VE DİL ALANI
ÖZ BAKIM BECERİLERİ
IV.BÖLÜM
YILLIK VE GÜNLÜK PLÂNLAR
1-Yıllık Plân
2-Günlük Plân
-Kazanılması Beklenen Davranışlar
-Eğitim Durumu
-Değerlendirme
V.BÖLÜM
EKLER
EK-1 YILLIK PLÂN ÖRNEĞİ
EK-2 GÜNLÜK PLÂN ÖRNEKLERİ
EK-3 KAVRAMLAR LİSTESİ
EK-4 DAVRANIŞ DEĞERLENDİRME FORMU
EK-5 ZAMAN ÇİZELGESİ
EK-6 ÖZEL GÜNLER VE HAFTALAR LİSTESİ
EK-7 GELİŞİM RAPORU
Okul Öncesi Eğitim Proğramının ön hazırlık çalışmalarına katılanlar
yuvarehberim.com