TİTAN
*Melekler Mekanı*
Asla Modası Geçmeyen Muhteşem Parfümler
Bu sayfa; Asla Modası Geçmeyen Muhteşem Parfümler konusu hakkında bilgiler vermektedir.
Sevgili melekler, yıllar geçse de modası geçmeyecek, koklandığında insanı kendinden geçirecek, tekl kelimeyle klasikleşmiş bazı parfümler var. Bunlardan tarihe damgasını vurmuş 3 özel parfümü sizlere tanıtmak istiyoruz ki bunlardan ilki benim de favorimdir 🙂
Chanel No. 5
Dünyanın en meşhur parfümleri arasında gösterilen Chanel No: 5, 1921 yılından beri varoluş ve gizem arasındaki büyülü ilişkiyi ve bu iki kavram arasındaki dengeyi ifade ediyor. Bu tema parfümün büyük gizlilikle İstanbulda çekilen, Fransız oyuncu Audrey Tatounun oynadığı reklam filminde de çok güzel işlenmiş. Zamansızlığı ve kalıcılığıyla önem kazanan parfümün içeriğinde yoğun yasemin notaları var. Diğer notalar ise gül, ylang-ylang ve sandal ağacı. Marilyn Monroenun yatakta sadece iki damla Chanel No. 5 sürdüğünü dile getirmesiyle ''kült'' parfümler statüsüne ulaşan No.5, aynı zamanda dünyanın ilk tasarımcı parfümü. Peki, ismi neden No.5 Yaratıcısı Ernest Beauxnun Gabrielle Chanele denemesi için sunduğu 5. Parfüm olduğu için
Guerlain Shalimar
Bizi 400 yıl öncesine sürükleyen tutkulu bir aşk hikayesine geçiyoruz. Kuzey Hindistanda yaşayan Shah Jahan ve deliler gibi aşık olduğu Mumtaz Mahalin duygusal ilişkisini deklare eden şehvetli bir parfüm, Guerlain Shalimar. Guerlainın ilham kaynağı, Shah Jahanın dillere destan aşkından; Mumtazın hayatını ölümsüz bir haz bahçesine çevirmek istemesinden geliyor. Bu bahçe ve içindeki çiçekler, Shalimarın ruhunu temsil ediyor. 1925 yılında ilk oryantal parfüm olarak piyasaya sürülen ve duyulara hitap eden Shalimar, çiçek, şehvetli kehribar ve odunsu aksanlar taşıyor.
Christian Dior Diorissimo
Bir Christian Dior klasiğine geldi sıra. 1955 yılında efsanevi parfüm yaratıcısı Edmond Roudnitska tarafından geliştirilen ve tek bir çiçek; inci çiçeği baz alınarak geliştirilen parfüm mutluluğu ve tazeliği simgeliyor. İnci çiçeği aynı zamanda Dior Couture evinin sembolü, dolayısıyla markanın şanslı çiçeği konumunda. Üst notalarında Afrikanın Comoro Adalarından gelen ylang-ylang, alt notalarında ise koku cildinizde kuruduğunda baskın gelen yasemin var. Parfüm seçerken temiz bir koku olmasına önem veren ve aynı zamanda şişe güzelliğine de bakanlar için doğru seçim Diorissimo.
Sevgili melekler, yıllar geçse de modası geçmeyecek, koklandığında insanı kendinden geçirecek, tekl kelimeyle klasikleşmiş bazı parfümler var. Bunlardan tarihe damgasını vurmuş 3 özel parfümü sizlere tanıtmak istiyoruz ki bunlardan ilki benim de favorimdir 🙂

Chanel No. 5
Dünyanın en meşhur parfümleri arasında gösterilen Chanel No: 5, 1921 yılından beri varoluş ve gizem arasındaki büyülü ilişkiyi ve bu iki kavram arasındaki dengeyi ifade ediyor. Bu tema parfümün büyük gizlilikle İstanbulda çekilen, Fransız oyuncu Audrey Tatounun oynadığı reklam filminde de çok güzel işlenmiş. Zamansızlığı ve kalıcılığıyla önem kazanan parfümün içeriğinde yoğun yasemin notaları var. Diğer notalar ise gül, ylang-ylang ve sandal ağacı. Marilyn Monroenun yatakta sadece iki damla Chanel No. 5 sürdüğünü dile getirmesiyle ''kült'' parfümler statüsüne ulaşan No.5, aynı zamanda dünyanın ilk tasarımcı parfümü. Peki, ismi neden No.5 Yaratıcısı Ernest Beauxnun Gabrielle Chanele denemesi için sunduğu 5. Parfüm olduğu için
Guerlain Shalimar
Bizi 400 yıl öncesine sürükleyen tutkulu bir aşk hikayesine geçiyoruz. Kuzey Hindistanda yaşayan Shah Jahan ve deliler gibi aşık olduğu Mumtaz Mahalin duygusal ilişkisini deklare eden şehvetli bir parfüm, Guerlain Shalimar. Guerlainın ilham kaynağı, Shah Jahanın dillere destan aşkından; Mumtazın hayatını ölümsüz bir haz bahçesine çevirmek istemesinden geliyor. Bu bahçe ve içindeki çiçekler, Shalimarın ruhunu temsil ediyor. 1925 yılında ilk oryantal parfüm olarak piyasaya sürülen ve duyulara hitap eden Shalimar, çiçek, şehvetli kehribar ve odunsu aksanlar taşıyor.
Christian Dior Diorissimo
Bir Christian Dior klasiğine geldi sıra. 1955 yılında efsanevi parfüm yaratıcısı Edmond Roudnitska tarafından geliştirilen ve tek bir çiçek; inci çiçeği baz alınarak geliştirilen parfüm mutluluğu ve tazeliği simgeliyor. İnci çiçeği aynı zamanda Dior Couture evinin sembolü, dolayısıyla markanın şanslı çiçeği konumunda. Üst notalarında Afrikanın Comoro Adalarından gelen ylang-ylang, alt notalarında ise koku cildinizde kuruduğunda baskın gelen yasemin var. Parfüm seçerken temiz bir koku olmasına önem veren ve aynı zamanda şişe güzelliğine de bakanlar için doğru seçim Diorissimo.