M
Misafir
Forum Okuru
2013 yılında Ehliyet Almak için gerekli Şartlar
2013 Ehliyet Alma Şartları
Ehliyet Alma Şartları 2013
Ehliyet alma hakalrını kaybeden ilkokul mezunlarına, geçtiğimiz günlerde sevindirici bir haber geldi ve onlarda ehliyet alabileceklerini öğrendiler. Biz de hem ilkokul mezunları için, hem de ehliyet alma şartları hakkında bilgiler sunuyoruz.
Sürücü eğitimine Avrupa Birliği (AB) kriterleri getiriliyor.
Yeni uygulamada ehliyet sınavını geçenler stajyer sürücü belgesi yani geçici ehliyet alacak. Stajyer sürücü belgesi 2 yıl geçerli olacak.
Bu süre zarfında belirli kuralları ihlal etmeyenler, asıl sürücü belgesini almaya hak kazanacak. Sertifikasını iki yıl içerisinde ehliyete dönüştürmeyen adayların sınavları iptal edilecek.
Ehliyet almak, sadece “dur-kalk”tan ya da birkaç yüz metrelik düz yolda gitmekten ibaret olmayacak.
Hoca desteği de sınırlanacak. Çünkü artık her sınav aracında bir kamera olacak.
Direksiyon başındaki pratik sınavsa 2 aşamalı olacak. Sürücü adayı, belirlenen güzergah bitene kadar değil, trafikte 45 dakika dolana kadar direksiyon başında kalacak.
Üstelik sınav tenha bir yolda değil, akan trafikte birden fazla güzergahta yapılacak.
Sürücü kurslarına taban ücret gelecek, böylece her kurs belli bir seviyenin üzerinde eğitim vermek durumunda kalacak.
Ehliyet Alma Şartları 2013
Ehliyet alma hakalrını kaybeden ilkokul mezunlarına, geçtiğimiz günlerde sevindirici bir haber geldi ve onlarda ehliyet alabileceklerini öğrendiler. Biz de hem ilkokul mezunları için, hem de ehliyet alma şartları hakkında bilgiler sunuyoruz.
Sürücü eğitimine Avrupa Birliği (AB) kriterleri getiriliyor.
Yeni uygulamada ehliyet sınavını geçenler stajyer sürücü belgesi yani geçici ehliyet alacak. Stajyer sürücü belgesi 2 yıl geçerli olacak.
Bu süre zarfında belirli kuralları ihlal etmeyenler, asıl sürücü belgesini almaya hak kazanacak. Sertifikasını iki yıl içerisinde ehliyete dönüştürmeyen adayların sınavları iptal edilecek.
Ehliyet almak, sadece “dur-kalk”tan ya da birkaç yüz metrelik düz yolda gitmekten ibaret olmayacak.
Hoca desteği de sınırlanacak. Çünkü artık her sınav aracında bir kamera olacak.
Direksiyon başındaki pratik sınavsa 2 aşamalı olacak. Sürücü adayı, belirlenen güzergah bitene kadar değil, trafikte 45 dakika dolana kadar direksiyon başında kalacak.
Üstelik sınav tenha bir yolda değil, akan trafikte birden fazla güzergahta yapılacak.
Sürücü kurslarına taban ücret gelecek, böylece her kurs belli bir seviyenin üzerinde eğitim vermek durumunda kalacak.